Dolar 34,2573
Euro 37,3769
Altın 2.919,05
BİST 8.807,50
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Hatay 30 °C
Parçalı Bulutlu

Kin ve öfke dolu olan öldü İnara | Gökhan Barış Pekşen

19.10.2018
1.198
A+
A-
Kin ve öfke dolu olan öldü İnara  | Gökhan Barış Pekşen

“Sanki dünya çocuklarına sarılır gibi bakıyordun sen bana o an.. “

Sadece özür dileyip kabullen
çünkü affetmeyeceğim seni..

Çöküşteki ağırlığı hatırla yine de -ruhun bedenden sıyrıldığında sesleri hisset sadece..
İsmim kutsansın bu gece İnara..

Gerçek, noktadan sonra başlar..
Dile
getirilen
öncesidir..
Açlık noktayı yutar ve biz seninle birlikte tekrar kaçıp kayıp noktada yok olmayı düşleriz..

Hatırladın mı İnara,
hafifçe yağan yağmurun yüzümüzde can bulup sonrası kendini tekrar yere bırakarak ettiği intiharların sayısızca çoğaldığı o geceyi?
Signoria meydanında sana anlattığım hikayeyi hatırlıyor musun?
….

..
.
Ruh eşim Akadlar’da yakıldığı için bana yazdığı kitapları okuyordum..
Sevdiği kadının soylu bir ailenin elinden alınışı yazıyordu özsözünde;
Ben yine de fazla uzatmadan bitişini okuyayım kitabın
”(M. Ö. 2350) Soysuz bir geceydi ve Tanrı bizden çok uzaktı, bize yardım edemeyecek kadar izlemeyi seçmişti,

şimşirlerle dolu bir bahçede ayak seslerini duydum ilk, sonrası gökyüzünde asılı olan ayı utandıran yüzünü gördüm,

siyah bir elbise vardı üzeride ve aydınlık kendi kanında intihar etmişti, geldin ve gözyaşlarından akıttığın şarabı içtin ve bana uzattın, ölümü senin gözlerinde seveceğimi hiç düşünmemiştim sevgilim.”

Lütfen İnara,
bana aşktan bahsederken,
kaç kişinin gözlerine baktığını düşün..
Santa Maria Novella – 22:08

Bir bedeni diriilttim ve oturup karşısında bir şişe romu devirdim, Nisi Dominus – Cum Dederit koydum çıplak ellerimle pikapa ve aynama yansıyan yüzünle sevişirken adını unuttum sık sık,
çünkü adın sana aitti,
adın ne incil’de nede tevrat’ta geçiyordu..
Adın dedim ya,
bir cehennem kadar azap veriyordu ruhuma,
ruhum hangi yüzyılda böylesine küle dönüşmüştü hatırlamıyorum İnara..

Bazen sırtımdaki benlerin, beni başka insana dönüştürüp, masallardan kaçan feminist bir tavşana dönüştürüyor..
Küçük çocuk,
beni her zaman sırtımdan severdi,
benler oldum olsa Tanrı’nın güzel gülüşünün düşüşü olarak gördüm,
hatta ölmeden önce öpmem için küçük bir kedi yavrusuna dönüştüm..

Sanki dünya çocuklarına sarılır gibi bakıyordun sen bana o an..
Bu yüzden masumiyeti ikinci boşalmada yaşıyorduk seninle..
Ama konumuz bu değildi İnara;
Kendinden geçen ve değişimlere uğrayan yüzümün yansımanı bir tek ben izlemiyordum o gece..
Giotto Kulesi – 24:44

Bar taburesinde yalnız değildim, sol ve sağ yanımda boştu, dipsiz bir boşluğa isim verememek kadar acı bir tadı vardı Anisetta’nın,
damaklarımı uyuşturan neydi böyle,
ve bu ışık neden karanlıkla sevişmek istercesine aralıyordu bacaklarını bu gece!

Herkesin bu hayatta bir hiç uğruna yaşadığını fark ettim ansızın,
linç edilmemek için benimle sevişmek isteyen sıraya girsin dedim aynadan yansıyan yüzüme..
Gözlerimdeki ışıklarla bir Tanrı yaratabilirdim,
susadığım için hemen geçsin istedim boğazımda ki o vahşileşen açlık..

Ruhundaki bana ait olan fahişeden gözlerimi alamamam İnara;
Tanrı’yı kıskandırsada bu pekte önemli değil,
bu gece dedim ya bana dirilişinle kendi cehennemimdeki alevi dahada çok harlıyordum..

Sırtımdaki benleri fark ettiğin anda çıplak hissettim kendimi nedense,
kimse bir başkasına ait değildir dedin,
ait olan ölü olandır..
Biz canlı ve ölü olan hiçbir şeyi sevmemeliyiz dedikçe aklıma herkesin öykü karakteri gibi yaşamak isteyip,
hiç duş alırken yalnız hissetmeyecek olması aklıma geliyordu..

Ve dedim ki,
Herkes birbirini sevecekse Tanrı neden kitap çıkardı peki o halde İnara?
– Sustun..

İçimde ki peygamber tarafından ifşa edildim Tanrıya bu gece..
Bazı ülkelerde yaşamak anal seks gibidir,
acına karşı zevk aldığın söylenir ve sen buna inanır, genişlersin İnara..
Terrazza De Medici – 04:40

– Dedim,
bana bakan diğer bar taburesindeki kadına..
Elimdeki kitabı süzdü ilk, kadehindeki Amaretto’yu yudumlayıp beni ciddi ciddi dinlemeye başladı..

– Yüzümü yüzüne dönüp,
kokusunu sallandırdı ilk şahdamarımda ..

Ve devam ettim –
Bazen romandaki karakterlerle sevişmeyi severim..
Genelde çoğu erken boşalıyor,
özellikle Stavrogin beni zorlamıştı, ne istediğini bilmiyor, sevişmiyor, sadece yatağa atınca, yeni doğmuş rakun gibi tekrar yok olmaya çalışıyordu..
Bunu sorduğumda ise romanın ortasında dahil olduğu için tüm her şeye karşı ilgisiz olduğunu söyledi, okuduğum kitaptan örneklerle konuşmamı sürdüren kadına,

Sylvia Plath gibi benimle sevişir misin dediğimde tebessüm etti,
erken boşalmaması için Ulysseus’i önerdim..
– Kadın, elindeki kadehi masaya bırakıp, hayatınızda bir başkasına inandığınız kadar Tanrı’ya inansaydınız,
Havva Adem’i çoktan boşamıştı,
dedi..

Oysa ben,
bir fahişenin cinsellikten aldığı zevk kadar seviyorum insanları dediğimde sustu kadın ve usulca yanımdan kalkıp barın çıkış kapısından çıkıp gitti..

Evet yine bir başıma ve olmadığım kadar huzur ve şefkat doluydu yüzüm, barmene seslendim ve bana Grappa getirmesini söyledim,

sert olanı damarlarımın içinde dolaşması içindi bu ayin İnara..
Sonrası ardı ardına shotlar sonrası yüzümü barın çıkış kapısına doğru çevirip,
Tanrı varsa da, kapıyı çalıp ancak içeri girebilir dedim aynadaki yüzüme ..
Dakikalarca boş boş duvara bakarak Dali’yi anlamak için tuvalete gidip dişlerimi fırçalayıp, Gala diye kedimi çağırdım..
O da uzun uzun bakıp, üst dudağını yaladı ve çıkıp gitti bar kapısından..
Jazz Club Firenze – 06:54

Bana baktığında ne görüyorsun İnara?
Kahrolası ölü bir devriye bölgesi gibi bir başka ödül
Gözlerini kapat içeriye adım at sadece..
Hayatından ne aldığımı tahmin et,
geri adım at,gözlerini aç..
Santa Croce Bazilikası – 07:50

– Gökhan Barış Pekşen
– Benim içeriye hissettiğim ağrı için seanslar
– 06102018

Administrator
Editörden Yazı Atölyesi, Çağdaş Türk ve Dünya Edebiyatı’nı merkezine alan bir Websitesidir. Yazı Atölyesi’ni kurarken, okurlarımızı günümüzün nitelikli edebi eserleriyle tanıtmayı ve tanıştırmayı hedefledik. Yazarlarımız, Yazı Atölyesi’nde, edebiyat, sanat, tarih, resim, müzik vb. pek çok farklı alandan bizlere değer katacağını düşünüyoruz. Bu amaçla, sizlerden gelen, öykü, hikaye, şiir, makale, kitap değerlendirmeleri, tanıtımı ve film tanıtım yazıları, anı ve edebiyata ilişkin eleştiri yazılarla, eserlerinize yer veriyoruz. Böylelikle kitaplarınızla eserlerinizin yer aldığı Yazı Atölyesi’nde, dünya çağdaş edebiyatı ile sanatın pek çok farklı alanında değer katacağına inanıyoruz. Yazı Atölyesi kültür sanatın, hayatın pek çok alanını kapsayan nitelikli edebiyat içerikli haber sunar. Bu nedenle başka kaynaklardan alınan, toplanan, bir araya getirilen bilgileri ve içerikleri kaynak belirtilmeksizin yayına sunmaz. Türkçenin saygınlığını korumak amacıyla ayrıca Türk Dil Kurumu Sözlüğünde önerilen yazım kuralları doğrultusunda, yayınladığı yazılarda özellikle yazım ve imla kurallarına önem verilmektedir. Yazı Atölyesi, üyeleri ve kullanıcılarıyla birlikte interaktif bir ortamda haticepekoz@hotmail.com + yaziatolyesi2015@gmail.com mail üzerinden iletişim içinde olan, bu amaç doğrultusunda belirli yayın ilkesini benimsemiş, sosyal, bağımsız, edebiyat ağırlıklı bir dijital içerik platformudur. Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz. http://yaziatolyesi.com/ Editör: Hatice Elveren Peköz Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz.   http://yaziatolyesi.com/   Editör: Hatice Elveren Peköz   Email: yaziatolyesi2016@gmail.com haticepekoz@hotmail.com   GSM: 0535 311 3782 -------*****-------
BİR YORUM YAZIN
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.